Kim's Blogs

you gotta hurt a little bit to be beautiful & thin


~~~~~Grandma  Pearl used to say:  “You gotta hurt a little bit to be Beautiful & Thin.” 

This classic commercial takes this ridiculous theory  to an entirely new level.

Priceless & Unexpected.       I aaaaaabsolutely looooooooooooooooove this!

 


Subscribe To My Inner Chick

Never miss an update!

You have Successfully Subscribed!

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    beryl singleton bissell
    January 27, 2011 at 3:58 am

    Where do you find these Kim? This is positively the best! Thanks so much for launching my day.

    • Reply
      kim sisto robinson
      January 27, 2011 at 6:33 am

      Sweet, Beryl,
      Somebody sent this to my hubby. I love it sooo much.
      and the thing is….. I remember doing this myself!
      Miss you. xx K.

  • Reply
    Amy
    January 27, 2011 at 5:12 am

    Bah ha ha ha ha! OMG! I love this! LOVE IT! Thank you for starting my day off with a laugh! xoxo

  • Reply
    Tara
    January 27, 2011 at 5:18 am

    LOL! That’s hilarious! Sometimes I feel just like that. Thanks for sharing!

    XO – Tara

    • Reply
      kim sisto robinson
      January 27, 2011 at 6:35 am

      Tara, isn’t this absolutely FAB? I will share with you always and forever. xxxx Luv U

  • Reply
    Alina
    January 27, 2011 at 7:18 am

    OMFG that’s halarious!!!!

    • Reply
      kim sisto robinson
      January 27, 2011 at 7:26 am

      ~~~glad i coud make you say OMFG. HA HA
      i absolutely loved this when i first saw it.
      and i believe we can all identify cuz I have
      often held my tummy in. LOL
      luv U
      PS omg, the gift from Andrew is gorgeous. i want one.

  • Reply
    Tweets that mention you gotta hurt a little bit to be beautiful & thin :: My Inner Chick -- Topsy.com
    January 27, 2011 at 3:33 pm

    […] This post was mentioned on Twitter by EdgyCoach, krrobi. krrobi said: RT @krrobi you gotta hurt a little bit to be bea.. http://bit.ly/fuUH9A #Body #Image #commercial #funny #Kim #Sisto #Self […]

  • Reply
    Tia
    January 27, 2011 at 5:54 pm

    That is how I feel every time I put on a swimmsuit as I am walking to a pool and then I let it all out under the water.

    Love you,
    Tia

  • Reply
    Alina
    January 28, 2011 at 9:04 am

    I CANNOT WAIT TO GET IT!! To wear it more importantly, how thoughtful of him! And Yes, WE ALL DO. Especially when we feel like wearing that sexy tight top!

  • Leave a Reply

    CommentLuv badge